تامین کننده انواع موتورهای دیزلی | ۰۹۱۲۹۱۷۰۶۱۷
تامین کننده انواع موتورهای دیزلی | ۰۹۱۲۹۱۷۰۶۱۷

شیراز، انتهای کمربندی جنب جایگاه سوخت خسروانی

تجزیه و تحلیل خرید ژنراتور صنعتی و هزینه های عملیاتی

ژنراتور صنعتی
آنچه در این مقاله می خوانید:

ژنراتورهای صنعتی و تجاری به روش‌های مختلفی در محیط‌های مختلف با فناوری پیشرفته امروزی مورد استفاده قرار می‌گیرند، از توان فوق بحرانی که برای چند ثانیه قطع نمی‌شود تا برق پشتیبان برای تأسیسات تولیدی و ساختمان‌های کوچک، تا ماژول‌های برق متحرک مورد استفاده در مناطق دورافتاده و مناطق کوهستانی. برای براورده کردن نیاز های مشتری تا دیزل استار تا حد ممکن تمامی دیزل ژنراتور ها با قابلیت ها مختلف را فراهم کرده است تا مشتری به ایده آل ترین انتخاب خود برسد. این مقاله شامل برخی از موارد اصلی است که خریداران باید قبل از خرید ژنراتور بدانند و شروع به فکر کردن درباره آنها کنند.

انتخاب مولد صحیح برای کاربردهای تجاری

یک سیستم قدرت پشتیبان یا پیوسته از یک ژنراتور و سیستم ها و تجهیزات پشتیبانی تشکیل شده است. آزمایشگاه ملی انرژی های تجدیدپذیر (NREL) مطالعه ای در مورد نصب، نگهداری و بهره برداری از باتری، دیزل ژنراتور و سیستم های پیل سوختی هیدروژنی انجام داد.

ژنراتورهای دیزل و گاز طبیعی (NG) استاندارد هستند. فصل 4 نتیجه گیری تأیید می کند که دیزل ژنراتور هنوز یکی از گزینه های کم هزینه است. با این حال، آلاینده‌ها و سر و صدا را در خود نشان نمی‌دهد. انتخاب ژنراتور با اندازه مناسب و تجهیزات پشتیبانی هنگام خرید یک سیستم جدید یا ارتقاء یک سیستم موجود ضروری است. یک سیستم به درستی طراحی، نصب و نگهداری می شود سال ها خدمات قابل اعتماد را ارائه می دهد. ژنراتورها برای عملیات داخلی و خارجی تولید می شوند. هر دوی این برنامه ها مجموعه ای متفاوت از ملاحظات را ارائه می دهند.

عملیات در فضای باز

ژنراتورهای نصب شده در ظروف ضعیف شده صدا راه حلی محبوب برای عملیات در فضای باز هستند. این واحدهای مستقل که اغلب شامل مخازن سوخت هستند. برخی از عوامل نصب عبارتند از:

  • آماده سازی منطقه: ژنراتور را نمی توان در منطقه ای با گاز انفجاری قرار داد. دستگاه باید بر روی یک صفحه تراز قرار گیرد که مشخصات وزن ژنراتور را تحمل کند. ساختار ساختمان باید الزامات وزن و ارتعاش را برای واحدهای نصب شده روی پشت بام داشته باشد. ژنراتورهایی که در مناطق با دسترسی سخت تر قرار دارند ممکن است به مجوزهای محلی نیاز داشته باشند.
  • نصب، بارگیری، تخلیه و حمل و نقل می تواند بسته به اندازه و مکان پیشنهادی ژنراتور متفاوت باشد. هنگامی که ژنراتور، سوئیچ انتقال خودکار (ATS) و سایر اجزای پشتیبانی تنظیم شدند، به شبکه تاسیسات متصل می شوند.
  • تجهیزات پیشرفته: پانل های کنترل موازی برای آرایش ژنراتورهای متعدد استفاده می شود. برای رسیدن به سطوح ولتاژ مورد نیاز از ترانسفورماتورهای افزایش یا کاهش استفاده می شود. سیستم‌های هشدار و مانیتورینگ اکنون دارای قابلیت Wi-Fi هستند.
  نکاتی در مورد خرید ژنراتور دست دوم

عملیات داخلی

موتور، دینام و سیستم خنک‌کننده همگی برای این کاربردها روی اسکیت نصب می‌شوند. آنها واحدهای تولید کامل در نظر گرفته می شوند اما باید دارای سیستم های پشتیبانی سوخت، خنک کننده و اگزوز باشند. تجهیزات پشتیبانی ژنراتور مورد نیاز برای عملیات بستگی به اندازه عملیات دارد. چند نمونه عبارتند از:

  • سیستم سوخت: مخزن اصلی سوخت، مخزن روز، کنترلرها، پمپ ها و لوله کشی در سراسر سیستم
  • سیستم خنک کننده: ساختمان با دسترسی هوای بیرون می تواند از یک سیستم لوور خودکار متصل به رادیاتور استفاده کند. اگر در دسترس نباشد، سیستم‌های مبدل حرارتی که خنک‌ کننده را فراهم می‌کنند، سیستم خنک‌کننده موتور را می‌توان نصب کرد. برای سیستم مبدل حرارتی به تجهیزات و نگهداری اضافی نیاز است.
  • سیستم اگزوز: موتور باید از طریق یک صدا خفه کن و شبکه لوله اگزوز به بیرون هدایت شود.
  • ایمنی ساختمان: حفاظت در برابر آتش، هشدار و نظارت و تجهیزات آبپاش در صورت آتش سوزی فضایی نصب شده است.

موازی کردن تابلوهای کنترل، سوئیچینگ و توزیع، و منابع تغذیه بدون وقفه نیز در بسیاری از سیستم ها رایج است. تجهیزات اضافی برای عملیاتی که نیاز به پشتیبان گیری پیشرفته یا برق اضطراری دارند استفاده می شود. نیازی نیست که شما تجهیزات مورد نیاز پروژه خود را تعیین کنید.

هزینه های نگهداری و تعمیرات

تعمیر ژنراتور و نگهداری هزینه های تعمیر را کاهش می دهد و اطمینان حاصل می کند که برق مورد نیاز و قابل اعتماد در هنگام قطع برق در دسترس است. همه تولیدکنندگان ژنراتور یک برنامه تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده را منتشر می کنند. برنامه زمانبندی تعمیر و نگهداری را در مجموعه ژنراتور انجام می دهد. به یک تقویم یا ساعات برنامه عملیاتی تقسیم می شود.

  نقش اینترکولر در دیزل ژنراتور

نشریه NREL شامل هزینه های سالانه تعمیر و نگهداری دیزل ژنراتور در بازه های زمانی مختلف عملیاتی می شود. هزینه تعمیر و نگهداری برای دیزل ژنراتورها در سراسر مقیاس بدون تغییر باقی ماند. هزینه های نگهداری در تمام سیستم های دیگر با گذشت زمان افزایش یافت.

چک های ماهانه، سه ماهه، شش ماهه و سالانه الزامات عادی تولیدکننده هستند. اغلب بررسی های روزانه یا ساعتی روی مجموعه ژنراتورهای عامل و تجهیزات پشتیبانی آنها انجام می شود. بیمارستان‌ها، مراکز داده و شهرداری‌هایی که نیازهای انرژی حیاتی دارند، آزمایش بار ژنراتور را انجام می‌دهند.

ژنراتورها و سیستم‌های مرتبطی که تعمیر و نگهداری آنها در فواصل زمانی مشخص انجام نشده است، ممکن است به دلیل خرابی دچار خاموشی شوند.

عدم تعمیر و نگهداری خرابی

ژنراتور در هنگام خرابی ابزار شروع به کار نمی کند. تعمیر و نگهداری توسط نیروی شرکت انجام می شود. بازرسی نشان می دهد که باتری شروع به کار موتور تمام شده است یا تمام نشده است. سطح الکترولیت در هر یک از سلول‌های باتری پایین بوده و کلید شارژر باتری قطع شده است. سطح الکترولیت باتری با آب مقطر افزایش میابد. تنظیم مجدد مدارشکن شارژر را استارت میزنید. باتری شارژ را می پذیرد و چرخه شارژ را کامل می کند. اگر ژنراتور دوباره کار نکرد شارژ ژنراتور کم است.

وزن مخصوص هر سلول باتری بررسی نشد و بار آزمایش نشد. باتری در تست بار شکست خورده و تعویض می شود. مراحل تعمیر و نگهداری شامل بررسی وزن مخصوص باتری و سیستم شارژ است. سطح الکترولیت پایین به خرابی اولیه باتری کمک کرد. حذف این بازرسی منجر به عدم وجود برق اضطراری در طول دو رویداد جداگانه خرابی برق شد. با یک برنامه تعمیر و نگهداری کامل می‌توان از خرابی و هزینه اضافی تعمیر باتری جلوگیری کرد. هزینه های تعمیر و نگهداری برنامه ریزی نشده را می توان با عقد قرارداد خدمات با یک شرکت واجد شرایط کاهش داد. ما قراردادهای خدمات، عیب یابی و تعمیر و خدمات نصب را ارائه می دهیم. ما خدمات کلرادو خود را برای خدمت به مشتریان در سراسر کشور گسترش داده ایم.

  سیستم سوخت رسانی موتور دیزل

هزینه های عملیاتی در هنگام قطع برق

این هزینه ها به کارکرد در شرایط از دست دادن توان نسبت داده می شود. سوخت برای موتور ژنراتور هزینه اولیه است. هر سازنده نمودار مصرف سوخت را منتشر می کند. نمودارها متفاوت هستند اما بیشتر آنها مقدار سوخت مصرفی موتور را در شرایط بار متفاوت تقسیم می کنند. رفتن به برگه اطلاعات ژنراتور کامینز برای مثال نمودار مصرف سوخت.

قیمت سوخت ممکن است در طولانی مدت افزایش یابد. نصب مخازن اضافی می تواند هزینه اضافی را از بین ببرد و در طول یک قطع طولانی مدت صبر کنید. تأسیساتی که نیازهای انرژی حیاتی دارند، اغلب دارای کارکنان تعمیر و نگهداری برای انجام بررسی های عملیاتی هستند. چک ها اغلب روی ژنراتور و سیستم های پشتیبانی بصری هستند. چک‌ ها و سوخت اضافی به هزینه‌های اضافی کمک می‌کنند، اما قابلیت اطمینان را افزایش می‌دهند و دوره‌های عملیاتی طولانی‌تری را ممکن می‌سازند.

وضعیت ژنراتور

مصرف سوخت موتور به طور مستقیم با وضعیت ژنراتور به عنوان یک کل متناسب است. این مجموعه از موتور و دینام تشکیل شده است. هر یک سیستمی از اجزای متحرک است و تمام قطعات متحرک فرسوده می شوند. هنگامی که قطعات به حد تعمیر خود برسند موتور سوخت بیشتری مصرف خواهد کرد.

ژنراتورهایی که موتورهای خراب را تامین می کنند، سایش بیشتری را تجربه می کنند. موتور و دینام هر دو در این شرایط سایش بیشتری را تجربه می کنند. با افزایش علائم، میزان سوخت افزایش می یابد. هنگامی که موتور به طور کامل از کار بیفتد، قطع کننده مدار سیستم خاموش می شود و شرایط را از بین می برد.

خلاصه

عوامل زیادی در هزینه یک سیستم قدرت نقش دارند. دیزل ژنراتور در خرید، نصب، نگهداری و بهره برداری مقرون به صرفه ترین است. هزینه یک سیستم برق اضطراری یا پشتیبان در مقایسه با اتلاف برق برای تاسیساتی با نیازهای برق بحرانی، مقرون به صرفه تر است. طراحی، نصب و نگهداری صحیح سیستم باعث کاهش هزینه های عملیاتی و افزایش قابلیت اطمینان می شود.

دیزل استار
دیزل استار

دیزل استار ارائه دهنده‌ی انواع موتور و ماشین‌آلات کامینز، دویتس، ولوو، کوماتسو، کاترپیلار

موتور دیزل ژنراتور کامینز n14
موتور دیزل میتسوبیشی 6D22
موتور نیسان RD8
پمپ هیدرولیک K3V140
دیزل ژنراتور 420 کاوا
موتور کوماتسو 250
گیربکس ZF7300
موتور mitsubishi 8DC9

نظارت از راه دور بر ژنراتور – اتصال سیستم مانیتورینگ به ژنراتور

برنامه ریزی برای راه‌اندازی و نصب ژنراتور صنعتی

آزمایش بانک بار ژنراتور + مزایای تست بانک بار

نکاتی برای عملکرد موفق ژنراتور در هوای سرد ( 9 نکته مهم در راه اندازی دیزل ژنراتور)

معرفی مولدهای صنعتی نظارت از راه دور

مقاله ای جامع درباره نصب و راه اندازی ژنراتور آماده به کار صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش انواع موتورهای دیزلی با مهندس مردان

1- کوماتسو
2- کامینز
3- بنز
4- یانمار
5- کاترپیلار
6- ...

👇تماس بگیرید.👇