تامین کننده انواع موتورهای دیزلی | ۰۹۱۲۹۱۷۰۶۱۷
تامین کننده انواع موتورهای دیزلی | ۰۹۱۲۹۱۷۰۶۱۷

شیراز، انتهای کمربندی جنب جایگاه سوخت خسروانی

تفاوت بین طبقه بندی ولتاژ بالا، متوسط و پایین و نحوه ارتباط آنها با ژنراتورهای صنعتی

تفاوب بین طبقه بندی ولتاژ
آنچه در این مقاله می خوانید:

ولتاژ بالا، متوسط و پایین عباراتی هستند که بیشتر هنگام صحبت در مورد طبقه بندی ولتاژ می شنویم. از دیدگاه بین المللی، این طبقه بندی ها و محدوده ها بسته به محل زندگی شما تغییر می کند. در ایالات متحده، کد ملی برق (NEC) و انجمن ملی تولیدکنندگان برق (NEMA) دستورالعمل ها و استانداردهایی دارند که تمام طبقه بندی های ولتاژ را پوشش می دهد. مؤسسه استانداردهای ملی آمریکا (ANSI) بر ایجاد، انتشار و استفاده از هزاران دستورالعمل و استانداردی که بر مشاغل تأثیر می گذارد نظارت می کند. هر صنعت با مقررات قابل اجرا مطابقت دارد.

هر دو کد ANSI و NEC انتشاراتی هستند که خریداری می شوند. این پورتال مهندسی برق (EEP) تفکیک استانداردهای ANSI C84.1-1989 را ارائه می دهد. این سند ولتاژها را به پنج طبقه بندی تقسیم می کند. این طبقه بندی ها را می توان در دسته های زیر ترکیب کرد:

  • ولتاژ بالا (HV)، فوق العاده بالا (EHV) و ولتاژ فوق العاده بالا (UHV) – 115000 تا 1100000 VAC
  • ولتاژ متوسط (MV) – 2400 تا 69000 VAC
  • ولتاژ پایین (LV) – 240 تا 600 VAC

محدود ولتاژ مناسب برای هر طبقه:

  • توزیع بالا – 1000 تا 4160 ولت
  • توزیع متوسط – 50 تا 1000 ولت
  • توزیع کم – 0 تا 49 ولت

فهرست های بالا طبقه بندی تغییرات سطح ولتاژ را بسته به مرجع حاکم نشان می دهد. جنراک بیان می کند که ژنراتور های متوسط ۶۰۰ ولت به پایین را پشتیبانی میکنند و ژنراتورهای بزرگتر از 600 ولت، ولتاژ بالا محسوب می شوند. ژنراتورهایی که 4160 ولت تولید می کنند در بسیاری از صنایع برای موتورهای بزرگ که به ولتاژ بالا نیاز دارند رایج هستند. ژنراتور پشتیبان ولتاژ را به یک شبکه جداگانه تامین می کند

ولتاژهای ذخیره شده ژنراتور معمولاً 4160 VAC، 480 VAC، 12470 VAC و 13800 VAC است، هنگامی که برق به یک مرکز صنعتی قطع می شود، ژنراتور پشتیبان برق را به تابلوهای توزیع و کنترل برای ادامه عملیات تامین می کند. ولتاژهای بالاتر از ژنراتور با ترانسفورماتورها کاهش می یابد. محتوای زیر اطلاعات مربوط به هر دسته از اطلاعات را ارائه می دهد.

  همه چیز درباره شرکت کوماتسو

توجه:
محتوای این سند فقط برای استفاده اطلاعاتی است. هنگام طراحی و کار بر روی تجهیزات الکتریکی، همیشه با یک متخصص خبره مشورت کنید. هرگز روی مدارهای پر انرژی کار نکنید یا وظایفی را انجام ندهید که صلاحیت آنها را ندارید.‌

ولتاژهای بالا و فوق العاده بالا

ولتاژهای بالا و فوق بالا با انتقال منبع تغذیه از نیروگاه مرتبط هستند. دلیل انتقال نیرو در سطوح ولتاژ بالا و فوق بالا افزایش راندمان است. جریان کمتر همراه با انتقال ولتاژ بالا امکان استفاده از کابل های نازک تر با وزن سبک تر را فراهم می کند. این امر باعث کاهش هزینه در ساخت برج و خطوط برق می شود. محدوده ولتاژهای بالا از 115000 تا 230000 VAC و ولتاژهای Extra-High از 345000 تا 765000 VAC است.

ایالات متحده تا 500000 ولت را در شبکه ولتاژ بالا انتقال می دهد. ولتاژهای بالا نیاز به تابلوهای سوئیچینگ و توزیع تخصصی دارند. اتاق های کنترل دارای قابلیت سوئیچینگ اضافی هستند. آنها را می توان از راه دور کنترل کرد یا در یک کتابچه راهنمای تعمیر و نگهداری و آزمایش سیستم های تامین فردی قرار داد. ایستگاه‌های فرعی ولتاژ پایین‌تری را ارائه می‌کنند که در مناطق محلی توزیع می‌شود. ولتاژهای فوق بالا ولتاژهایی هستند که بیش از 765000 تا 1100000 VAC هستند. چین از بالاترین ولتاژ انتقال 800000 VAC استفاده می کند. آنها در حال توسعه یک سیستم 1,100,000 VAC با استفاده از کابل هایی با 1,200,000 VAC هستند.

ولتاژهای متوسط و صنعت

مجتمع‌های صنعتی و کارخانه‌های بزرگ که به مقدار قابل‌توجهی برق نیاز دارند، اغلب از ولتاژ تغذیه متوسط استفاده می‌کنند. تجزیه و تحلیل تغییرات الکتریکی دیکته می کند که ولتاژ با آمپر نسبت معکوس دارد. این بدان معنی است که وقتی ولتاژ افزایش می یابد آمپر برای تکمیل عملیات کاهش می یابد.

موتورها و تجهیزات الکتریکی که برای کار با ولتاژهای بالاتر طراحی شده‌اند، برق کمتری مصرف می‌کنند و کارکردشان مقرون به صرفه‌تر است. اکثر ایستگاه‌های فرعی اولیه بیش از 35000 VAC از منبع برق دریافت نمی‌کنند. ایستگاه فرعی اولیه می تواند برق کاهش یافته را برای ایستگاه(های) فرعی ثانویه یا یک ساختمان واحد تامین کند.

  خرید و فروش دیزل ژنراتور دست دوم

ایستگاه فرعی ثانویه توان دریافتی از ایستگاه فرعی اولیه را توزیع می کند. ایستگاه های فرعی ثانویه می توانند ترانسفورماتورهای کاهنده داشته باشند تا توان را برای توزیع به یک تابلوی کنترل برای توزیع در سراسر تاسیسات کاهش دهند. ایستگاه های فرعی عموماً در مناطقی قرار دارند که می توانند به یک یا چند ساختمان در ملک خدمات رسانی کنند.

شرکت آلومینیوم آمریکا (ALCOA) Warrick Operations نمونه ای از یک صنعت بزرگ است که مقادیر زیادی نیرو مصرف می کند. آنها در جنوب ایندیانا واقع شده اند و دارای یک نیروگاه مستقل هستند. آنها با استفاده از نیروگاه زغال سنگ واقع در رودخانه اوهایو برق تولید می کنند. آنها شمش های آلومینیوم را به ورق های آلومینیومی نورد پردازش می کنند تا در کارخانه هایی که نیاز به انبار آلومینیوم دارند استفاده شود. شمش ها در کوره های ذوب الکتریکی بزرگ ذوب می شوند و سپس طی یک سری عملیات پردازش می شوند تا ضخامت ذوب صحیح به دست آید.

هر کارخانه ای که از منبع ولتاژ متوسط برای یک ایستگاه فرعی استفاده می کند، نیاز به منبع تغذیه اضطراری یا پشتیبان دارد. دیدن ژنراتورهایی که 13800 VAC را تامین می کنند غیر معمول نیست. منبع ولتاژ مناسب برای ایستگاه های فرعی ولتاژ کوچک و متوسط و ایستگاه های فرعی ثانویه است. با پشتیبانی مناسب از ژنراتور، مجموعه می تواند در زمان قطع برق به کار خود ادامه دهد. ارائه شده در انواع سبک های طراحی از جمله نصب شده، محفظه ضعیف صدا، و واحدهای قابل حمل. واحدهای قابل حمل در محفظه های ضعیف صدا در یک تریلر که توسط یک نیمه تراکتور کشیده می شود محصور شده اند.

منبع تغذیه و کنترل ولتاژ پایین

ولتاژ پایین در دنیای برق یا الکترونیک معانی متعددی دارد. یک قانون کلی رایج این است که هر چیزی کمتر از 600 ولت ولتاژ پایین در نظر گرفته می شود. کارخانه هایی که از اتوماسیون استفاده می کنند می توانند از چندین ولتاژ استفاده کنند. تقسیم مصرف برق به تامین و کنترل به درک کاربرد کمک می کند. هر لشکر یک ماموریت حیاتی برای عملیات در کارخانه انجام می دهد. هر دو باید برای تولید کار کنند.

  قدرت موتور پرکینز 6 سیلندر

کارخانه هایی که نیاز به تامین ولتاژ متوسط یا بالا از تاسیسات برق دارند می توانند یک ایستگاه فرعی اختصاصی داشته باشند. این پست‌ها سطوح ولتاژ را پایین می‌آورند و به ساختمان‌ها در سراسر ملک توزیع می‌شوند.

با این حال، همه کارخانه ها به ولتاژ بالا یا متوسط نیاز ندارند. برخی از آنها نیاز به ولتاژهای کم 240، 480 یا 600 VAC از تاسیسات دارند. در این مثال، برق مستقیماً به سیستم توزیع نیروگاه هدایت می شود.

سیستم یا ماشینی که از ولتاژ پایین برای کار با تجهیزات ولتاژ بالاتر استفاده می کند، اصول اولیه یک سیستم کنترل است. کنترل کننده منطقی قابل برنامه ریزی (PLC) در این سیستم ها رایج است. PLC ورودی ها را از حسگرها از طریق بخش ورودی ورودی و خروجی دریافت می کند. خروجی ها از طریق بخش خروجی ورودی و خروجی محاسبه و ارسال می شوند. هر دو ورودی و خروجی بسته به طراحی سیستم 12 یا 12 VDC هستند.

همه کارخانه ها به برق نیاز دارند. هنگامی که برق شهری قطع می شود، صنعت بدون تولید کننده پشتیبان با اندازه مناسب تعطیل می شود. ما طیف گسترده ای از سبک های ژنراتور را ارائه می دهیم که می تواند اکثر نیازها را برآورده کند. ژنراتورهای متعلق به ما قبل از فروش یک بازرسی 31 نقطه ای را پشت سر می گذارند. با رفتن به موجودی دیزل استار برای مطالعه لیستی از ژنراتورهای موجود میتوانید محصول مورد نظر را ثبت سفارش کنید که اغلب می توانیم یک ژنراتور را ظرف 24 ساعت پس از خرید ارسال کنیم.

دیزل استار
دیزل استار

دیزل استار ارائه دهنده‌ی انواع موتور و ماشین‌آلات کامینز، دویتس، ولوو، کوماتسو، کاترپیلار

موتور دیزل ژنراتور کامینز n14
موتور دیزل میتسوبیشی 6D22
موتور نیسان RD8
پمپ هیدرولیک K3V140
دیزل ژنراتور 420 کاوا
موتور کوماتسو 250
گیربکس ZF7300
موتور mitsubishi 8DC9

نظارت از راه دور بر ژنراتور – اتصال سیستم مانیتورینگ به ژنراتور

برنامه ریزی برای راه‌اندازی و نصب ژنراتور صنعتی

آزمایش بانک بار ژنراتور + مزایای تست بانک بار

نکاتی برای عملکرد موفق ژنراتور در هوای سرد ( 9 نکته مهم در راه اندازی دیزل ژنراتور)

معرفی مولدهای صنعتی نظارت از راه دور

مقاله ای جامع درباره نصب و راه اندازی ژنراتور آماده به کار صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش انواع موتورهای دیزلی با مهندس مردان

1- کوماتسو
2- کامینز
3- بنز
4- یانمار
5- کاترپیلار
6- ...

👇تماس بگیرید.👇