تامین کننده انواع موتورهای دیزلی | ۰۹۱۲۹۱۷۰۶۱۷
تامین کننده انواع موتورهای دیزلی | ۰۹۱۲۹۱۷۰۶۱۷

شیراز، انتهای کمربندی جنب جایگاه سوخت خسروانی

دکل های تلفن همراه و مخابرات

تصویر-دکل-های-تلفن-همراه-و-مخابرات
آنچه در این مقاله می خوانید:

اولین تماس با تلفن همراه قابل حمل در سال 1973 انجام شد. دکتر مارتین کوپر با رقیب خود جوئل انگل تماس گرفت. جوئل به عنوان رئیس تحقیقات آزمایشگاه بل خدمت کرد. تلفن با DynaTAC تماس گرفته شد که تقریباً دو پوند وزن داشت. موتورولا اولین دستگاه قابل حمل را معرفی کرد که برای استفاده در خارج از خودرو طراحی شده بود

در سال 1977، ATT و Bell Labs نمونه اولیه سیستم سلولی را در شیکاگو با بیش از 2000 مشتری ساختند. در طول رشد انقلاب بی سیم، کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) پهنای باند را تنظیم کرده و مجوزهایی را برای ارائه دهندگان صادر کرده است. تلفن های همراه با استفاده از امواج فرکانس رادیویی (RF) با دکل های تلفن همراه ارتباط برقرار می کنند. در سالهای اولیه، پوشش به یک منطقه خاص محدود می شد

اکنون ما تقریباً همه جا را پوشش می دهیم، به استثنای مکان های دورافتاده با جمعیت کم، و دره های کوهستانی که نمی توانند سیگنال دریافت کنند. ما این پوشش را با استفاده از شبکه تلفن همراه و دکل های ارتباطی برقرار می کنیم. برخی از تجهیزات نصب شده بر روی برج یا سازه ها عبارتند از:

  • Diplexers – دستگاه الکترونیکی که فرکانس های دو کابل کواکسیال را در یک کابل ترکیب می کند. مراحل بعدی فرکانس های ترکیبی را تقسیم می کنند. قابلیت کاهش کارکرد کابل کواکسیال باعث کاهش وزن و هزینه می شود.
  • تقویت کننده برج (TMA) – قدرت آنتن های فرستنده و حساسیت آنتن های گیرنده را افزایش می دهد. پوشش بیشتری از سایت های سلولی را فراهم می کند.
  • سرهای رادیویی از راه دور (RRH) – فرستنده گیرنده رادیویی از راه دور که با رابط الکتریکی یا بی سیم به واحد ایستگاه پایه رادیویی متصل می شود. عموماً در محل بالای دکل یا برج نصب می شود.
  • ظرف مایکروویو – رابط خط تلفن را برای برج های راه دور بدون دسترسی به خط ثابت تامین می کند.
  مولد ژنراتور چیست و چه کاربردی دارد؟

مهندسین ارتفاع و موقعیت برج ها را طراحی می کنند. برای تامین کنندگان این که یک منطقه جغرافیایی یا ساختاری را اجاره کنند تا تجهیزات برج های سلولی را برای برآورده کردن الزامات طراحی مهندسی نصب کنند، غیر معمول نیست. Unison شرکتی است که با صاحبان سایت های سلولی کار می کند.

سایت های تلفن همراه

دکل های تلفن همراه موجودیت های مستقلی نیستند. آنها را می توان به عنوان تجهیزات برج در نظر گرفت. تجهیزات برج با تجهیزات، قطعات زمینی ارتباط برقرار می کند تا ارتباطات را فراهم کند. ترکیب این دو یک سایت تلفن همراه در نظر گرفته می شود. برخی از سبک های رایج سایت ها عبارتند از:

  • Roof Top: تجهیزات برج بر روی پشت بام موجود نصب شده است. پوشش 1.5 تا 25 مایل.
  • سیستم آنتن توزیع شده در فضای باز (ODAS): بر روی قطب ها و سایر سازه ها به عنوان بخشی از یک هاب نصب می شود. پوشش بیش از 0.1 مایل نیست.
  • برج سلولی: ارتفاع برج می تواند بین 50 تا 200 فوت باشد. اغلب در مکان های دور با ساختارهای پشتیبانی ترکیبی یا جداگانه. پوشش 0.5 تا 25 مایل. در مناطق روستایی تا دورافتاده استفاده می شود.

سایت های تلفن همراه را می توان در ساختارهای موجود که برای عملکرد مناسب اصلاح شده اند قرار داد. در داکسبری، ماساچوست، یک کلیسا تجهیزات تلفن همراه را در برج ناقوس خود نصب کرد. یک میله فایبرگلاس جدید ساخته و نصب شد. جامعه ظاهر تاریخی مورد نظر خود را حفظ کرد و ناقوس کلیسا به کار خود ادامه می دهد.

  بهترین گیربکس برای لودر چینی ZL50

تجهیزات و سیستم های زمینی

اندازه، طراحی و کاربرد برج، سیستم های زمینی پشتیبانی مورد نیاز برای عملیات را دیکته می کند. همه سیستم ها نیاز به اتصال با پشتیبانی تلفن ثابت یا مایکروویو دارند. فناوری مایکروویو به شدت در مکان های دورافتاده که دسترسی به تلفن ثابت ندارند استفاده می شود. پانل های تلفن ثابت و تجهیزات فناوری مایکروویو در طراحی متفاوت هستند، اما یکی از آنها در ردیف تجهیزات موجود است.

یک فرستنده گیرنده حاوی فرستنده و گیرنده است که در فرکانس های مختلف کار می کند. فرستنده های ارتباط صوتی و انتقال داده (2G، 3G و 4G) به طراحی فرستنده گیرنده پیشرفته نیاز دارند. یکسو کننده ها جریان متناوب (AC) را به 24 یا 48 ولت جریان مستقیم (VDC) برای استفاده در کنترل الکترونیک تغییر می دهند. تجهیزات کنترل گرمایش، سرمایش و رطوبت ساختمان در سیستم های بزرگ دارای سیستم ها و پنل های کنترل مستقل هستند. سیستم های هشدار برای تمام تجهیزات تلفن همراه بخشی از خط تولید برای سایت های بزرگ و کوچک هستند.

اضطراری و ژنراتورها برق آماده به کار را در برج های سلولی فراهم می کنند

برق اضطراری بخشی جدایی ناپذیر از هر سیستم زمینی است. هنگامی که یک سایت ارتباطی یا تلفن همراه حتی به صورت لحظه ای برق قطع می شود، تماس ها قطع می شود و جریان داده قطع می شود، در حالی که تجهیزات زمینی فرآیند بازنشانی را طی می کنند. علاوه بر این، سیستم برای شکست های مرتبط با استارت آپ ها باز است. باتری پشتیبان و ژنراتورهای اضطراری برق بدون وقفه را برای رفع این مشکل فراهم می کنند.

  فهرست مقدماتی صنعت دیزل و برق

هنگامی که برق شهری قطع می شود، یک کنترل کننده تجهیزات برج و زمین را به منبع باتری پشتیبان تغییر می دهد. ژنراتور اضطراری شروع به کار می کند. یک سوئیچ انتقال خودکار (ATS) برق ژنراتور را به یک کنترلر هدایت می کند که از انرژی باتری پشتیبان به برق ژنراتور اضطراری سوئیچ می کند. پس از بازیابی برق شهری، ATS برق ژنراتور را قطع کرده و برق شهری را به شبکه متصل می کند. ژنراتور وارد توالی خاموش شدن می شود. این توصیف از رویدادها یک تصویر اساسی است. با سیستم های بزرگتر، مراحل بسیار بیشتری با تجهیزات اضافی مرتبط همراه است

همه ژنراتورها نیاز به تعمیر و نگهداری و آزمایش دارند. هر سازنده ژنراتور یک برنامه تعمیر و نگهداری منتشر می کند. بسیاری از برنامه ها شامل تست بار ژنراتور می باشد. این تست ژنراتور را در تنظیمات بار مختلف اجرا و بارگذاری می کند. این بخش مهمی از برنامه آزمایشی در بسیاری از سایت ها تلقی می شود. تماس با ما اگر ژنراتور شما نیاز به آزمایش، نگهداری یا تعمیر دارد و در منطقه کلرادو یا وایومینگ جنوبی قرار دارید.

ارتقاء ژنراتور در اندازه و یا فناوری، نیاز به بازسازی، یا خرابی های فاجعه بار چند دلیل برای تحقیق در مورد گزینه های خرید ژنراتور هستند. خرید یک ژنراتور استوک در مقایسه با خرید ژنراتور جدید می‌تواند صرفه‌جویی قابل‌ توجهی داشته باشد. اغلب، زمان انتظار با خرید محصول جدید مرتبط است. هر ژنراتور پیش مالک باید یک بازرسی 31 نقطه ای را قبل از قرار دادن در خط آماده پشت سر بگذارد. همه ژنراتورها آماده ارسال هستند، و ما اغلب می‌توانیم ظرف 24 ساعت پس از خرید، ارسال را ترتیب دهیم.

دیزل استار
دیزل استار

دیزل استار ارائه دهنده‌ی انواع موتور و ماشین‌آلات کامینز، دویتس، ولوو، کوماتسو، کاترپیلار

موتور دیزل ژنراتور کامینز n14
موتور دیزل میتسوبیشی 6D22
موتور نیسان RD8
پمپ هیدرولیک K3V140
دیزل ژنراتور 420 کاوا
موتور کوماتسو 250
گیربکس ZF7300
موتور mitsubishi 8DC9
تصویر-استفاده-از-ژنراتور-در-مواقع-بحرانی

استفاده از ژنراتور در مواقع بحرانی

تصویر-فعال-بودن-همیشگی-مشاغل-با-دیزل-ژنراتور

فعال بودن همیشگی مشاغل با دیزل ژنراتور

تصویر-نحوه-انتخاب-سوئیچ-انتقال-خودکار-صحیح

نحوه انتخاب سوئیچ انتقال خودکار صحیح

تصویر-مقایسه-ژنراتور-قابل-حمل-و-ژنراتور-ثابت

مقایسه ژنراتور قابل حمل و ژنراتور ثابت

تصویر-برق-اولیه-مداوم-در-مقابل-قدرت-آماده-به-کار

برق اولیه مداوم در مقابل قدرت آماده به کار

تصویر-انتخاب-مدار-شکن-مناسب

انتخاب مدار شکن مناسب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش انواع موتورهای دیزلی با مهندس مردان

1- کوماتسو
2- کامینز
3- بنز
4- یانمار
5- کاترپیلار
6- ...

👇تماس بگیرید.👇