تامین کننده انواع موتورهای دیزلی | ۰۹۱۲۹۱۷۰۶۱۷
تامین کننده انواع موتورهای دیزلی | ۰۹۱۲۹۱۷۰۶۱۷

شیراز، انتهای کمربندی جنب جایگاه سوخت خسروانی

شرکت های مدیریت املاک تجاری و ژنراتورهای برق اضطراری

شرکت های مدیریت املاک تجاری و ژنراتورهای برق اضطراری
آنچه در این مقاله می خوانید:

اموال تجاری شامل ساختمان ها یا زمین هایی است که برای ایجاد سود از سود سرمایه یا درآمد در نظر گرفته شده است. در بسیاری از ایالت ها، نگهداری بیش از تعداد معینی از واحدها، دارایی تجاری برای مقاصد وام یا مالیات محسوب می شود. املاک تجاری به دسته های زیر تقسیم می شوند:

  • اوقات فراغت – هتل ها، استراحتگاه ها، رستوران ها، کافه ها و امکانات ورزشی
  • خرده فروشی – فروشگاه های خرده فروشی، مراکز خرید و مغازه ها
  • ساختمان های اداری – اداری و دفاتر خدماتی انفرادی
  • لوازم صنعتی – صنعتی، انبار/ مرکز توزیع و گاراژ
  • مراقبت های بهداشتی – بیمارستان ها، مراکز پزشکی، خانه های سالمندان و مراکز مراقبت اضطراری
  • چند خانواده – برج ها و مجتمع های مرتفع آپارتمان و کاندومینیوم

این لیست نشان دهنده تنوع زیادی از ساختمان ها و امکانات است. ویژگی‌های هر دسته دارای مجموعه‌ای از سیستم‌های پشتیبانی و دستورالعمل‌های عملیاتی متفاوتی هستند که باید به آن‌ها پایبند باشند. برخی از شرکت ها از کارکنان داخلی برای انجام این کار استفاده می کنند. کلیه امور حسابداری، بازاریابی/تبلیغات و نگهداری توسط کارکنان داخلی انجام می شود. یک مدیر تاسیسات و کارکنان تعمیر و نگهداری مسئول نگهداری ساختمان هستند.

مدیر تاسیسات مسئول کلیه سیستم های ساختمانی کمکی است. کادر فنی او کارهای تعمیر و نگهداری، عیب یابی و تعمیر را انجام می دهند. مدیر ممکن است تصمیم بگیرد که خدمات خاصی را، فراتر از توانایی کارکنان فنی، به فروشندگانی با یک مجموعه مهارت خاص منعقد کند. علاوه بر این، مدیر موظف است هرگونه مغایرت شناسایی شده در بازرسی ها را اصلاح کند.

انعقاد قرارداد با یک شرکت مدیریت املاک به کسب و کارها این امکان را می دهد که به جای نگهداشتن کارکنان حسابداری، بازاریابی و نگهداری تسهیلات در لیست حقوق، فقط برای خدمات ارائه شده پرداخت کنند. ارتباط شرکت مدیریت با مدیر تأسیسات و سایر اعضای تیم مدیریت برای ترتیب دادن مواردی مانند آزمایش، نگهداری و تمرینات اضطراری غیرمعمول نیست.

  موتور دیزل چیست؟

شرکت های مدیریت املاک به ژنراتورهای آماده به کار متکی هستند

شرکت های مدیریت املاک طیف گسترده ای از خدمات را ارائه می دهند. ما معمولاً شرکت‌هایی را که با مجتمع‌ها و برج‌های آپارتمانی و آپارتمانی چندخانواری کار می‌کنند مرتبط می‌کنیم. در این نقش کارگزار باید یک مشاور املاک دارای مجوز باشد. درصد زیادی از این نقش بر تبلیغات، لیزینگ و/یا فروش واحدهای مجتمع حکم فرماست. با این حال، مجتمع‌های بزرگ‌تر با حجم زیادی از بازدیدکنندگان نیازمند شرکت‌های مدیریتی با انواع گواهی‌نامه‌ها هستند

ساختمان‌ها و مجتمع‌ها در دسته‌های تفریحی، خرده‌فروشی، اداری و چند خانواده، همگی دارای مقررات ایمنی سختگیرانه هستند. این مقررات برای کمک به تضمین ایمنی انسان در انواع شرایط نامطلوب طراحی شده است. نوع کسب و کار مستقر در ساختمان میزان و نوع اقدامات احتیاطی ایمنی را تعیین می کند.

ظرفیت اتاق در یک ساختمان، خروجی های مشخص شده، و خروجی های پاک شده از اقلام ذخیره سازی و زباله، برخی از پروتکل های اولیه اضطراری و تخلیه هستند. هر یک از پنج دسته املاک تجاری ذکر شده در بالا نیاز به برق اضطراری دارند. مقدار برق مورد نیاز اضطراری بر اساس عملکرد تاسیسات تعیین می شود.

آسانسور در آپارتمان ها، سیستم های آتش نشانی و امنیتی، و قدرت روشنایی اضطراری چند مورد اساسی در املاک تجاری هستند. هر ملک می تواند نیازهای برق اضطراری خاص ایمنی مانند کمک مجموعه ژنراتور آماده به کار را برای این نیاز داشته باشد. بالابرهای صندلی و گوندولاها در پیست‌های اسکی باید دارای برق پشتیبان باشند تا مطمئن شوند اسکی‌بازان در هنگام قطع برق سرگردان نمی‌شوند. مراکز خریدی که دارای پله برقی هستند باید در هنگام قطع برق برق رسانی شوند

  تفاوت بین طبقه بندی ولتاژ بالا، متوسط و پایین و نحوه ارتباط آنها با ژنراتورهای صنعتی

آژانس ملی حفاظت از آتش (NFPA) کدهایی را برای هر نوع تأسیسات ایجاد می کند. کد ایمنی زندگی NFPA 101 نیازهای برق ژنراتور اضطراری را در صفحات خود تعیین می کند. هنگامی که شرکت‌ها آژانس‌های مدیریت املاک را انتخاب می‌کنند، مطمئن می‌شوند که در زمینه خدماتی که ارائه می‌کنند گواهینامه دارند. مراکز بزرگی مانند عرصه های ورزشی، مراکز خرید و ساختمان های اداری از شرکت های مدیریت املاک استفاده می کنند که طیف کاملی از خدمات را توسط متخصصان معتبر ارائه می دهند. متخصصان عملکرد تسهیلات را کامل نمی کنند، اما بر تکمیل صحیح کار نظارت می کنند.

ساختمان هایی با نیازهای انرژی بحرانی

مراکز داده نیاز به منبع تغذیه ثابت دارند. اگر برق به سرورها و تجهیزات ارتباطی قطع شود، داده ها ممکن است از بین بروند یا خراب شوند. تمام سیستم های کمکی مانند چیلرها و تهویه مطبوع اتاق سرور باید در صورت خرابی برق برق باقی بمانند. زندگی انسان در خطر نیست، اما هزینه مالی می تواند زیاد باشد و با افزایش طول قطعی، تشدید شود.

بیمارستان‌ها و ساختمان‌های مراقبت‌های بهداشتی در بین تمام دسته‌های املاک تجاری به شدت تحت کنترل و تنظیم هستند. اتاق های اورژانس، جراحی و مراقبت های ویژه همگی به برق اضطراری قابل اعتماد نیاز دارند. از دست دادن برق هر یک از این اتاق ها می تواند منجر به از دست دادن جان افراد شود. علاوه بر این، سیستم های کمکی مانند; نظارت بر آتش/آژرم، تهویه گرمایش و تهویه مطبوع (HVAC) و سیستم های کنترل محیطی برای اتاق های تحقیقاتی باید دارای برق باشند.

  نکاتی برای عملکرد موفق ژنراتور در هوای سرد ( 9 نکته مهم در راه اندازی دیزل ژنراتور)

سیستم‌های تولید برق اضطراری اغلب شامل یک یا چند ژنراتور هستند و باید بتوانند تمام نیازهای برق را در هنگام قطع برق تامین کنند. از آنجایی که بیمارستان‌ها بال می‌افزایند و فناوری‌های مصرف برق را افزایش می‌دهند، باید سیستم برق اضطراری را به روز کنند. تعمیر و نگهداری شامل تست بار برنامه ریزی شده ژنراتورها مسئولیت اصلی شرکت های مدیریت املاک است. علاوه بر این، بسیاری از آنها خدمات مشاوره و مدیریت پروژه را ارائه می دهند

ملک مستقیماً با شرکت مدیریت برای انجام تعمیر و نگهداری تأسیسات و احتمالاً سایر خدمات ارائه شده قرارداد می بندد. سپس شرکت‌های مدیریت با فروشنده مناسب برای کارهایی مانند تعمیر/تست ژنراتور، سیستم‌ها و امنیت/نظارت قرارداد می‌بندند.

دیزل استار دارای بیش از 35 سال تجربه در تولید کننده است. هنگامی که یک شرکت مدیریت دارایی پروژه ای مانند ارتقاء سیستم یا طراحی یک سیستم جدید دارد، ما موجودی بزرگی از مجموعه ژنراتورها را ارائه می دهیم که به راحتی می توانند در سراسر ایالات متحده و کانادا ارسال شوند. ما همچنین به طور معمول به شرکت‌های مدیریت املاک با خدمات کامل ژنراتور و برنامه‌های نگهداری در مناطق خدمات منطقه‌ای خود کمک می‌کنیم.

برای مشاهده انواع و اندازه‌های ژنراتورهای ما، به موجودی مراجعه کنید. تمامی ژنراتورها در حال حاضر موجود بوده و آماده ارسال هستند. ما معمولاً می‌توانیم حمل و نقل را ظرف 24 ساعت پس از تکمیل خرید ترتیب دهیم.

علاوه بر این، کارکنان فنی ما قادر به انجام کارهای تعمیر و نگهداری، تست و عیب‌یابی/تعمیر هستند. برای هرگونه سوال، با ما تماس بگیرید.

دیزل استار
دیزل استار

دیزل استار ارائه دهنده‌ی انواع موتور و ماشین‌آلات کامینز، دویتس، ولوو، کوماتسو، کاترپیلار

موتور دیزل ژنراتور کامینز n14
موتور دیزل میتسوبیشی 6D22
موتور نیسان RD8
پمپ هیدرولیک K3V140
دیزل ژنراتور 420 کاوا
موتور کوماتسو 250
گیربکس ZF7300
موتور mitsubishi 8DC9

نظارت از راه دور بر ژنراتور – اتصال سیستم مانیتورینگ به ژنراتور

برنامه ریزی برای راه‌اندازی و نصب ژنراتور صنعتی

آزمایش بانک بار ژنراتور + مزایای تست بانک بار

نکاتی برای عملکرد موفق ژنراتور در هوای سرد ( 9 نکته مهم در راه اندازی دیزل ژنراتور)

معرفی مولدهای صنعتی نظارت از راه دور

مقاله ای جامع درباره نصب و راه اندازی ژنراتور آماده به کار صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش انواع موتورهای دیزلی با مهندس مردان

1- کوماتسو
2- کامینز
3- بنز
4- یانمار
5- کاترپیلار
6- ...

👇تماس بگیرید.👇