تامین کننده انواع موتورهای دیزلی | ۰۹۱۲۹۱۷۰۶۱۷
تامین کننده انواع موتورهای دیزلی | ۰۹۱۲۹۱۷۰۶۱۷

شیراز، انتهای کمربندی جنب جایگاه سوخت خسروانی

فعال بودن همیشگی مشاغل با دیزل ژنراتور

تصویر-فعال-بودن-همیشگی-مشاغل-با-دیزل-ژنراتور
آنچه در این مقاله می خوانید:

چرا مشاغل به دیزل ژنراتور نیاز دارند؟

اغلب اوقات ما فرض می کنیم که برق همیشه کار می کند و خاموشی رخ نخواهد داد. اما مواردی وجود دارد که برق قطع می شود و این اغلب برای مدت زمان نامشخصی رخ می دهد. در دنیای تجارت، این قطعی ها می‌تواند بسیار پرهزینه باشد. استفاده از دیزل ژنراتورها منبع تغذیه پشتیبان را فراهم می‌کند، و واقعاً به عنوان نوعی بیمه عمل می‌کند که می‌تواند سالانه هزاران، شاید میلیون‌ها درآمد از دست رفته را به دلیل از دست دادن نیروی الکتریکی ذخیره کند. به طور کلی، دیزل ژنراتورها هنگام نگاه کردن به تصویر بزرگ، بسیار پرهزینه نیستند. قاعده کلی این است که هر چه انرژی بزرگتر و بیشتر باشد، هزینه آن بیشتر خواهد بود. این در واقع در مقایسه با ضرری که در صورت از دست دادن قدرت یک تجارت تجاری، حتی برای چند ساعت، ممکن است متحمل شود، زیاد نیست.

صنایع بزرگ تجاری و تولیدی

در حالی که صنایع کوچکتر در ایالات متحده مانند فروشگاه‌های خرده‌فروشی و سایر بخش‌های مشابه برای چشم‌انداز اقتصادی ما مهم هستند، صنایع بزرگ‌تر آن‌هایی هستند که باعث می‌شوند روی کشور تاثیر بگذارند و اهمیت پیدا کنند و ملزومات ما مانند انرژی و حمل‌ونقل را فراهم کند. چیزهایی مانند تولید (این می‌تواند شامل ساخت هر چیزی از وسایل نقلیه تا مبلمان)، مهندسی و ساخت و ساز، معدن، نفت و گاز و کشاورزی به شدت بر اقتصاد ملی و زندگی روزمره ما تأثیر می گذارد. برای شرکت هایی مانند این، استفاده از ماشین آلات سنگین اغلب مورد نیاز است. علاوه بر این، انبارهای بزرگ از خطوط مونتاژ و محصولات استفاده می‌شود. اگر شرایط اضطراری پیش بیاید و برق قطع شود، این کسب‌وکارها می‌توانند هزاران یا حتی میلیون‌ها دلار از درآمد خود را از دست بدهند و مشتریان خود را از دستیابی به موقع محصولاتشان باز دارند.ژنراتورهای صنعتی که می تواند برق را متصل نگه دارد و جریان کار را حتی در مواقع قطع برق ادامه دهد.

  انتخاب مدار شکن مناسب

خودرو

شرکت‌های تولیدکننده خودرو به سادگی نمی‌توانند از پس تولید خودروهای خود برآیند. سهمیه‌هایی وجود دارد که باید رعایت شوند و ارتباطات زیادی بین افراد مختلف وجود دارد تا مطمئن شوند خودروها به موقع تحویل داده می‌شوند. ژنراتورهای صنعتی مورد نیاز هستند تا بتوانند در صورت وقوع طوفان یا قطعی برق دیگر، برق پشتیبان را برای نیروگاه خودرو تامین کنند. هنگامی که ژنراتورهای دیزلی را به عنوان منبع تغذیه پشتیبان در نظر می گیریم، مهم است که شرکت ها با متخصصانی مشورت کنند که بتوانند در این زمینه به آنها کمک کنند. مشخصات فنی صحیح و محاسبات توان الکتریکی ژنراتورهای اندازه صنعتی قدرت را برای هر محل کار، ساختمان یا انباری فراهم می‌کنند که در مواقع قطع برق یا سایر شرایط اضطراری، برق مورد نیاز خود را تامین کند.

صنعت مهمان نوازی

بازار مهمان‌نوازی یک تجارت چند میلیارد دلاری در سال است. این شامل هتل‌ها و استراحتگاه‌ها می‌شود که هر دوی آنها می‌توانند درآمد بسیار زیادی ایجاد کنند. در مواردی که یک بلای طبیعی رخ می دهد، یا برق به دلیل دیگری قطع می شود، اکثر هتل ها از ژنراتورها برای تامین برق پشتیبان برای مشتریان خود استفاده می کنند. این به ویژه در حال تبدیل شدن به یک روند رایج در هتل‌ها و استراحتگاه‌ها در امتداد ساحل شرقی ایالات متحده است. علاوه بر این باید مواردی از برق اضطراری استفاده کنند که واجب هستند. چیزهایی مانند روشنایی، گرمایش آب و تلفن قطعاً یک ضرورت هستند، در حالی که تلویزیون، ماشین‌های فروش خودکار موارد فوری نیستند.

هنگامی که در بخش پذیرش مهمان هستید، به خاطر داشته باشید که ژنراتورها باید در محلی نگهداری شوند که چندان قابل رویت نباشند، زیرا ممکن است ظاهری نامناسب باشند. تحت تأثیر سیل قرار نگیرد. در صورت امکان، ژنراتور را می توان در واقع در بالای بام هتل قرار داد. اگر اتاقی برای مکان انتخاب شده است، مطمئن شوید که یک مهندس زمانی که از آن استفاده می شود به آن دسترسی خواهد داشت. از تهویه مناسب برای جلوگیری از آتش سوزی و سایر خطرات خطرناک اطمینان حاصل کنید. فاکتور مهم دیگری که باید به خاطر بسپارید این است که نوعی قرارداد تعمیر و نگهداری در ژنراتور بسته شود، به طوری که اگر به مشکل خورد، تعمیرات و خدمات برای آن وجود داشته باشد. در صورت قطع برق اضطراری، وجود یک ژنراتور برق پشتیبان در هتل می‌تواند زندگی را برای مشتریان، صاحبان هتل و کارکنان آسان‌تر کند.

  موتور دیزل چانگفا

نسل امروز دیزل

دیزل ژنراتورهای امروزی قدرتمندتر از همیشه هستند. آنها به گونه ای ساخته شده اند که دوام داشته باشند و چندین سال پشتیبان برق را ارائه دهند. قبل از خرید ژنراتور برق، خوب است که با یک مهندس برق با تجربه یا مشاور فروش، کسی دقیقاً می داند که بر اساس مشخصات ساختمان چه نوع مورد نیاز است صحبت کنید. با کمک یک فرد حرفه ای، کسب و کارهای تجاری نباید هیچ ترسی در هنگام بروز مشکل در شبکه برق محلی داشته باشند. دیزل ژنراتور جامد می تواند به هر کسب و کار تجاری یک منبع انرژی پشتیبان ایمن و مطمئن بدهد که تولید را متوقف نمی کند. همه صنایع مهم مانند ساخت و ساز، دریایی، تولید، جنگل داری و معدن، به نام چند مورد، باید مطمئن باشند که دارای یک منبع تغذیه هستند. با یک ژنراتور دیزلی، صنایع تجاری می توانند به عملکرد عادی خود ادامه دهند و در این بین بدون توقف کار کنند.

دیزل استار
دیزل استار

دیزل استار ارائه دهنده‌ی انواع موتور و ماشین‌آلات کامینز، دویتس، ولوو، کوماتسو، کاترپیلار

موتور دیزل ژنراتور کامینز n14
موتور دیزل میتسوبیشی 6D22
موتور نیسان RD8
پمپ هیدرولیک K3V140
دیزل ژنراتور 420 کاوا
موتور کوماتسو 250
گیربکس ZF7300
موتور mitsubishi 8DC9
تصویر-استفاده-از-ژنراتور-در-مواقع-بحرانی

استفاده از ژنراتور در مواقع بحرانی

تصویر-نحوه-انتخاب-سوئیچ-انتقال-خودکار-صحیح

نحوه انتخاب سوئیچ انتقال خودکار صحیح

تصویر-مقایسه-ژنراتور-قابل-حمل-و-ژنراتور-ثابت

مقایسه ژنراتور قابل حمل و ژنراتور ثابت

تصویر-برق-اولیه-مداوم-در-مقابل-قدرت-آماده-به-کار

برق اولیه مداوم در مقابل قدرت آماده به کار

تصویر-انتخاب-مدار-شکن-مناسب

انتخاب مدار شکن مناسب

تصویر-عملکرد-موازی-مجموعه-ژنراتورها

عملکرد موازی مجموعه ژنراتورها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش انواع موتورهای دیزلی با مهندس مردان

1- کوماتسو
2- کامینز
3- بنز
4- یانمار
5- کاترپیلار
6- ...

👇تماس بگیرید.👇