تامین کننده انواع موتورهای دیزلی | ۰۹۱۲۹۱۷۰۶۱۷
تامین کننده انواع موتورهای دیزلی | ۰۹۱۲۹۱۷۰۶۱۷

شیراز، انتهای کمربندی جنب جایگاه سوخت خسروانی

مقایسه ژنراتور قابل حمل و ژنراتور ثابت

تصویر-مقایسه-ژنراتور-قابل-حمل-و-ژنراتور-ثابت
آنچه در این مقاله می خوانید:

در زمان حاضر، دیگر نمی توان به سادگی با روشن کردن یک شمع یا با استفاده از چراغ مشعل، قطع برق را برطرف کرد. این موضوع به دست و پنجه نرم کردن صرفاً با نبود نور یا خاموش شدن موقت وسایل برقی خانگی محدود نمی شود. در عوض، قطع برق اکنون به معنای قطع ناگهانی اتصال با سایر نقاط جهان است. در دنیای پر سرعتی که اکنون به شدت در فضای مجازی به شبکه متصل شده است، اختلال در اتصال به شدت عملکرد نرم کسب‌وکارها را با مشکل مواجه می‌کند. این به موانعی در اجرای وظایف حیاتی ماموریت، آسیب جبران ناپذیر به اعتبار یک سازمان، از دست دادن ایمان در بین مصرف کنندگان، و در نهایت، از دست دادن درآمد تبدیل می شود.

ژنراتورهای الکتریکی

وابستگی ناتوان به در دسترس بودن برق شبانه روزی باعث می شود که شرکت ها و حتی خانواده ها ترتیبات مناسبی را برای تامین برق پشتیبان برای مقابله با قطع برقی که می تواند در هر زمان بدون هشدار قبلی رخ دهد، انجام دهند. چنین شرایط اضطراری را می توان با استفاده از ژنراتورهای الکتریکی کنترل کرد. این واحدها به عنوان سیستم های قدرت پشتیبان عمل می کنند تا برق را به بارهای حیاتی یا کل خانه یا شرکت تغذیه کنند.

ژنراتور الکتریکی دستگاهی است که بر اساس اصل القای الکترومغناطیسی کار می کند تا انرژی الکتریکی را از منبع انرژی مکانیکی تولید کند، مانند توربین چرخش شده توسط نیروی آب در حال سقوط، توربین بادی، میل لنگ دستی، انرژی خورشیدی، انرژی داخلی.

موتور احتراقی یا هر منبع مشابه دیگری. ژنراتورها را می‌توان بر اساس نوع نیازمندی‌هایی که پاسخ می‌دهند به دو نوع قابل حمل و ثابت طبقه‌بندی کرد. ژنراتورهای مورد استفاده و ژنراتوهای جدید که شامل هر دو واحد ثابت و قابل حمل است تا هر نیازی را برآورده کند.

  علت بخار موتور دیزل

ژنراتورهای قابل حمل

همانطور که از نام آن پیداست، واحدهای قابل حمل برای نصب دائمی طراحی نشده اند. در عوض آنها با برنامه های مستقل کار می کنند و قرار است به طور موقت چند برنامه مهم را از طریق سیم های خارجی فعال کنند. اینها معمولاً برای مدت زمان کارکرد کمتر از 12 ساعت کار می کنند و توان خروجی 500 وات تا 17.5 کیلو وات را ارائه می دهند. مدل های مختلف واحدهای قابل حمل را می توان با استفاده از یک یا چند منبع انرژی خاص مانند بنزین، دیزل، بیودیزل، پروپان یا گاز طبیعی سوخت.

اکثر واحدهای قابل حمل با هوا خنک می شوند و از این رو برای بهره مندی از حداکثر تهویه هوا باید در فضای باز کار کنند. همچنین باید تمهیداتی برای محافظت از آنها در برابر باران، برف و سایر عوامل ایجاد شود. در غیر این صورت قطعات حیاتی می توانند زنگ بزنند و خورده شوند و دوام تجهیزات را به شدت کاهش دهند. اغلب، واحدهای قابل حمل عایق صدا ندارند و می توانند هنگام کار بسیار پر سر و صدا باشند. علاوه بر این، هر بار که برق قطع می‌شود، تلاش بیشتری برای بیرون کشیدن واحد از انبار، وصل کردن آن به برق و سوخت‌گیری مخزن وجود دارد.

واحدهای قابل حمل معمولاً زمانی استفاده می شوند که نیازهای برق پشتیبان کم یا فقط موقتی باشد. اینها به عنوان لوازم جانبی مفید در کاربردهای مسکونی عمل می کنند، جایی که می توانند انرژی را برای روشنایی، پمپ های پمپاژ، لوازم ضروری خاص مانند یخچال و تهویه مطبوع و تجهیزات پزشکی حیاتی تامین کنند.

  بهترین موتور برق برای باغ

آنها همچنین در سایت های ساختمانی، مزارع، موتورخانه ها، وسایل نقلیه تفریحی و در سفرهای کمپینگ استفاده می شوند. این واحدها عموماً در تریلرهایی استفاده می شوند که توان خروجی کوچک تولید شده کافی است. همچنین به دلیل جمع و جور و سبک بودن این مجموعه ها می توان به راحتی در محفظه تریلر یا پشت خودروی یدک کش نگهداری کرد.

ژنراتورهای ثابت

علی‌رغم مزایای فراوان واحدهای قابل حمل، آنها برای رسیدگی به نیازهای انرژی بسیار بالا، مانند نیازهای یک شرکت، برای دوره‌های زمانی بسیار طولانی مناسب نیستند. در چنین حالتی، ژنراتور دائمی آماده به کار به نیازهای نیرو فوری و دقیق مشاغل می پردازد.

این واحد برق را با سیم کشی به تابلوی توزیع اصلی تامین می کند و در صورت قطع برق می تواند به صورت دستی یا حتی خودکار راه اندازی شود. در هنگام قطع برق، یک کلید انتقال خودکار سیم‌کشی برق را از شبکه برق جدا می‌کند و به ژنراتور سیگنال می‌دهد تا شروع به کار کند. ژنراتور شروع به تغذیه برق به خطوط می کند. هنگامی که برق بازیابی می شود، یک عمل معکوس انجام می شود، که در آن خوراک ورودی یک بار دیگر از خطوط برق تامین می شود و ژنراتور از کار می افتد و به حالت آماده به کار می رود.

زمان انتقال معمولاً حدود 10 تا 30 ثانیه است. از این رو، ضروری است برای منبع تغذیه بدون وقفه (UPS) در مدت زمان کوتاهی پیش بینی شود تا سیستم ها و برنامه های کامپیوتری در طول زمان انتقال ناگهانی خاموش نشوند. همچنین، اطمینان از در دسترس بودن UPS در مواقعی که ژنراتور هر 50 تا 100 ساعت یک بار به منظور تعویض روغن موتور خاموش می شود، منطقی است. ژنراتورهای ثابت قادر به پشتیبانی از سطوح توان بسیار بالا در محدوده 3 کیلووات تا چند صد کیلووات برای مدت زمان طولانی هستند.

  آب رادیاتور دیزل ژنراتور

انتخاب بر اساس الزامات

همه گفته‌ها و انجام‌ها، انتخاب نوع مناسب ژنراتور باید عمدتاً بر اساس نیازهای کاربر هدایت شود. در حالی که واحدهای قابل حمل ارزان‌تر از واحدهای ثابت هستند، کاربرد آن‌ها برای دوره‌های کوتاه فقط به نیازهای برق کوچک محدود می‌شود. از سوی دیگر، در حالی که ژنراتورهای ثابت برای ارائه توان بالا به طور مداوم برای چندین ساعت در یک کشش مناسب هستند، ممکن است در مورد نیازهای موقت و نادر منطقی نباشند. آرشیو مقاله برای موضوعاتی مانند نکاتی در مورد خرید ژنراتورهای دست دوم، ژنراتورهای جدید در مقابل استفاده شده، نصب ژنراتور، ایمنی ژنراتور و موارد دیگر.

دیزل استار
دیزل استار

دیزل استار ارائه دهنده‌ی انواع موتور و ماشین‌آلات کامینز، دویتس، ولوو، کوماتسو، کاترپیلار

موتور دیزل ژنراتور کامینز n14
موتور دیزل میتسوبیشی 6D22
موتور نیسان RD8
پمپ هیدرولیک K3V140
دیزل ژنراتور 420 کاوا
موتور کوماتسو 250
گیربکس ZF7300
موتور mitsubishi 8DC9
تصویر-استفاده-از-ژنراتور-در-مواقع-بحرانی

استفاده از ژنراتور در مواقع بحرانی

تصویر-فعال-بودن-همیشگی-مشاغل-با-دیزل-ژنراتور

فعال بودن همیشگی مشاغل با دیزل ژنراتور

تصویر-نحوه-انتخاب-سوئیچ-انتقال-خودکار-صحیح

نحوه انتخاب سوئیچ انتقال خودکار صحیح

تصویر-برق-اولیه-مداوم-در-مقابل-قدرت-آماده-به-کار

برق اولیه مداوم در مقابل قدرت آماده به کار

تصویر-انتخاب-مدار-شکن-مناسب

انتخاب مدار شکن مناسب

تصویر-عملکرد-موازی-مجموعه-ژنراتورها

عملکرد موازی مجموعه ژنراتورها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش انواع موتورهای دیزلی با مهندس مردان

1- کوماتسو
2- کامینز
3- بنز
4- یانمار
5- کاترپیلار
6- ...

👇تماس بگیرید.👇