تامین کننده انواع موتورهای دیزلی | ۰۹۱۲۹۱۷۰۶۱۷
تامین کننده انواع موتورهای دیزلی | ۰۹۱۲۹۱۷۰۶۱۷

شیراز، انتهای کمربندی جنب جایگاه سوخت خسروانی

چرا یک ژنراتور بخریم: منبع تغذیه آماده به کار یا اضطراری، پرایم یا پیوسته

ژنراتور مخصوص منازل
آنچه در این مقاله می خوانید:

دلایل متعددی وجود دارد که افراد یا کسب و کارها مجموعه مولد منبع تغذیه پشتیبان، پرایم یا پیوسته خود را داشته باشند. معمولا از ژنراتور ها به عنوان منبع تغذیه بدون وقفه (UPS) در کارهای روزمره یا عملیات تجاری استفاده میشود. شاید با خود بگویید که ژنراتور مورد نیاز شما نیست اما هنگامی متوجه اهمیت ژنراتور در عملیات خود میشوید که با قطعی برق مواجه شده باشید. در مقاله دیزل استار با اهمیت ژنراتور و انواع منبع تغذیه آن آشنا خواهید شد.

قدرت پشتیبانی ژنراتور برای منازل

افراد می توانند با خرید یک ژنراتور پشتیبان کوچک از قطعی برق در منزل خود جلوگیری کنند. برق برای حفظ عملکرد مناسب روشنایی، تجهیزات سرگرمی الکترونیکی، لوازم خانگی، HVAC و سیستم های امنیتی ضروری است.

منازل و خانه‌های کوچک فقط به مقدار کمی برق پشتیبان نیاز دارند، معمولاً بین 5 تا 10 کیلو وات. بدیهی است که خانه‌های بزرگ (بیش از 6000 فوت مربع) ممکن است به انرژی بیشتری نیاز داشته باشند، که هزینه را اندکی افزایش می‌دهد، اما همچنان با توجه به مزایای داشتن منبع تغذیه خود، بسیار مقرون به صرفه است.

برق اضطراری یا آماده به کار برای مشاغل

به عنوان یک صاحب کسب و کار، یک ژنراتور آماده به کار اضطراری سطحی از برق را فراهم می کند تا عملیات شما بدون وقفه به خوبی اجرا شود. خوشبختانه تصمیم خرید ژنراتور به راحتی با انجام برخی از محاسبات مالی اولیه گرفته می شود:

  • ابتدا باید تعیین کنید که کسب و کار شما روزانه چقدر هزینه بر است. فقط هزینه هایی را در نظر بگیرید که کاملاً به منبع تغذیه (یعنی تلفن، رایانه، تجهیزات پردازش و غیره) وابسته است.
  • در مرحله بعد، تجهیزات یا دارایی های سرمایه ای که به منبع تغذیه برای حفظ ارزش آن وابسته است را در نظر بگیرید (یعنی کالاهای فاسد شدنی و غیره). در خط تولید، راه اندازی و خاموشی پرهزینه به دلیل قطع برق می تواند بسیار پرهزینه باشد.
  • در نهایت، تمام این هزینه ها را جمع کنید و آن را در تعداد قطعی برقی که در هر سال دارید ضرب کنید. با این کار ضررهای عملیاتی سالانه شما به دلیل اختلالات برق محاسبه میشود.
  چرا باید موتور یا ژنراتور دیزلی را انتخاب کنم؟

هزینه ها به تنهایی نباید عامل محرک در خرید ژنراتور برق باشد. یکی دیگر از مزایای داشتن منبع تغذیه پشتیبان محلی، ارائه یک منبع تغذیه ثابت برای کسب و کار شما است. ژنراتورها می توانند در برابر نوسانات ولتاژ در شبکه برق محافظت کنند و می توانند کامپیوترهای حساس و سایر تجهیزات سرمایه ای را از خرابی غیرمنتظره محافظت کنند. این دارایی‌های گران‌قیمت شرکت به منظور عملکرد صحیح نیاز به کیفیت توان ثابت دارند. ژنراتورها همچنین به کاربران، نه شرکت‌های برق، اجازه می‌دهند تا یک منبع تغذیه ثابت را برای تجهیزات خود کنترل و ارائه کنند.

هنگامی که در یک موقعیت قیمت گذاری مبتنی بر زمان از ژنراتور استفاده کار می کنید، ژنراتور می تواند یک مزیت رقابتی بزرگ باشد. در مواقعی که قیمت برق بالاست، کاربران نهایی می‌توانند منبع برق را به دیزل آماده به کار یا دیزل خود تغییر دهند.

منبع تغذیه پرایم و پیوسته

سایر امکانات فردی و تجاری نیاز به منبع تغذیه مداوم یا ثابت برای مدت زمان طولانی در مکان‌های دورافتاده دارند. منبع تغذیه اصلی و پیوسته اغلب در مناطق دورافتاده یا در حال توسعه جهان استفاده می شود که در آن خدمات شهری وجود ندارد، خدمات موجود بسیار گران یا غیرقابل اعتماد است، یا جایی که مشتریان صرفاً انتخاب می کنند منبع تغذیه اولیه خود را خود تولید کنند.

پاور پرایم به عنوان منبع تغذیه ای تعریف می شود که 8 تا 12 ساعت در روز برق را تامین می کند. منبع تغذیه پیوسته به برقی اطلاق می شود که باید به طور مداوم در طول 24 ساعت شبانه روز تامین شود. نمونه ای از این می تواند شهری متروک در نقاط دورافتاده یک کشور یا قاره باشد که به شبکه برق موجود متصل نیست. جزایر دورافتاده در اقیانوس آرام نمونه بارز آن است که از ژنراتورهای برق برای تامین برق مداوم برای ساکنان یک جزیره استفاده می شود.

  سیستم تحریک ژنراتور

ژنراتورهای برق کاربردهای بسیار متنوعی در سراسر جهان برای افراد و مشاغل دارند. آنها می توانند عملکردهای زیادی را فراتر از تامین برق پشتیبان در مواقع اضطراری ارائه دهند. منبع تغذیه اصلی و مداوم در مناطق دورافتاده جهان که در آن شبکه برق به سمت شبکه گسترش نمی یابد یا در جایی که برق از شبکه غیرقابل اعتماد است، مورد نیاز است. خریداران گرامی میتوانند موجودی ژنراتورهای ما را در دیزل استار مرور کنند و نوع مناسب ژنراتور را برای خود بیابند.

دیزل استار
دیزل استار

دیزل استار ارائه دهنده‌ی انواع موتور و ماشین‌آلات کامینز، دویتس، ولوو، کوماتسو، کاترپیلار

موتور دیزل ژنراتور کامینز n14
موتور دیزل میتسوبیشی 6D22
موتور نیسان RD8
پمپ هیدرولیک K3V140
دیزل ژنراتور 420 کاوا
موتور کوماتسو 250
گیربکس ZF7300
موتور mitsubishi 8DC9

نظارت از راه دور بر ژنراتور – اتصال سیستم مانیتورینگ به ژنراتور

برنامه ریزی برای راه‌اندازی و نصب ژنراتور صنعتی

آزمایش بانک بار ژنراتور + مزایای تست بانک بار

نکاتی برای عملکرد موفق ژنراتور در هوای سرد ( 9 نکته مهم در راه اندازی دیزل ژنراتور)

معرفی مولدهای صنعتی نظارت از راه دور

مقاله ای جامع درباره نصب و راه اندازی ژنراتور آماده به کار صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش انواع موتورهای دیزلی با مهندس مردان

1- کوماتسو
2- کامینز
3- بنز
4- یانمار
5- کاترپیلار
6- ...

👇تماس بگیرید.👇