تامین کننده انواع موتورهای دیزلی | ۰۹۱۲۹۱۷۰۶۱۷
تامین کننده انواع موتورهای دیزلی | ۰۹۱۲۹۱۷۰۶۱۷

شیراز، انتهای کمربندی جنب جایگاه سوخت خسروانی

چگونه یک سیستم کنترل در یک سوئیچ انتقال خودکار کار می کند؟

آنچه در این مقاله می خوانید:

به طور معمول، برق معمولی توسط یک شرکت برق تامین می شود و به برنامه های کاربردی در محل متصل می شود. هنگامی که منبع برق اولیه کار نمی کند، برق از یک ژنراتور جدید یا استفاده شده می تواند به صورت دستی یا خودکار از طریق یک سوئیچ انتقال به برنامه در محل منتقل شود. در این مقاله دیزل استار با نحوه کارکرد و وظیفه سوئیچ انتقال خودکار اشنا میشوید.

منبع تغذیه

وظیفه اصلی سوئیچ های انتقال، توزیع مجدد نیرو از یک شبکه به یک منبع پشتیبان برق است. این مقاله توضیح می دهد که چگونه پنل کنترل سوئیچ انتقال خودکار را هدایت می کند.سیستم پنل کنترل یک سوئیچ انتقال چیزی است که باعث می شود دستگاه ماهیت خودکار داشته باشد. سوئیچ های انتقال دستی توسط پرسنل در محل کار می کنند و در شرایطی استفاده می شوند که بار ماهیت اضطراری ندارد و نیاز به بازیابی فوری منبع تغذیه دارد. با یک سوئیچ انتقال خودکار، قطع برق بلافاصله تشخیص داده می شود و انتقال از برق شهری به برق ژنراتور یکپارچه است.

وظیفه پنل کنترل تشخیص قطعی برق و شروع مراحل برای راه اندازی موتور ژنراتور جدید یا مستعمل است. هنگامی که ژنراتور جدید یا استفاده شده به ولتاژ و فرکانس صحیح (برای کاربرد نهایی) رسید، سیستم کنترل به سوئیچ سیگنال می دهد تا از منبع برق عادی به ژنراتور منتقل شود.

سوئیچ انتقال خودکار

مهندسی پشت سوئیچ انتقال خودکار کاملاً پیچیده است زیرا تأخیرهای زمانی و سایر اجزاء نقش اساسی در به دست آوردن قدرت پشتیبان آنی دارند.

سنجش فرکانس و ولتاژ

یکی از عملکردهای اصلی کنترل پنل تشخیص افت ولتاژ یا خرابی کامل منبع برق طبیعی است. به طور کلی تمام مراحل نظارت می شود. نقاط خرابی به عنوان یک ولتاژ پایین تر از یک تنظیم از پیش تعیین شده در هر فاز تعریف می شود. اطلاعات ولتاژ و فرکانس توسط سنسورهای موجود در کنترل پنل برای تعیین در دسترس بودن بار ارائه می شود. حداقل ولتاژ و فرکانس باید قبل از انتقال بار به ژنراتور جدید یا مستعمل بدست آید. این برای اطمینان از این است که مجموعه ژنراتور توانایی پذیرش بار را دارد.

  موتور دیزل چانگفا

تاخیرهای زمانی

سوئیچ های انتقال خودکار با طیف گسترده ای از سیستم های تاخیر زمانی عرضه می شوند. عملکرد تأخیر زمانی یک ویژگی ضروری برای یک سوئیچ انتقال خودکار است زیرا هشدارهای کاذب با منبع برق معمولی از یک شرکت برق راه اندازی می شود.

متداول ترین تأخیر زمانی، هرگونه قطعی عادی لحظه ای را که باعث استارت کاذب موتور و در نتیجه انتقال بار می شود، لغو می کند. این تاخیر زمانی بین 0 تا 6 ثانیه است که یک ثانیه رایج ترین تنظیم است.

تأخیر باید به اندازه کافی کوتاه باشد تا بتوان منبع تغذیه پشتیبان را هنگام ملاقات با کدهای شهر، ایالت و فدرال متصل کرد. جیمز ناس، مدیر فروش ژنراتور در ژنراتور سورس، اظهار داشت که بسیاری از شرکت‌ها برای جلوگیری از تاخیرهای زمانی، باتری منبع تغذیه بدون وقفه را نیز خریداری می‌کنند.

هنگامی که برق عادی بازیابی شد، تاخیر زمانی دیگری لازم است تا اطمینان حاصل شود که بار به اندازه کافی پایدار است تا از برق پشتیبان خارج شود. به طور معمول، این تاخیر بین صفر تا سی دقیقه است. اگر ژنراتور جدید یا مستعمل از کار بیفتد و منبع برق عادی دوباره به درستی کار کند، پانل کنترل باید به طور خودکار این تاخیر زمانی را در بازگشت به منبع عادی دور بزند.

سومین تاخیر زمانی متداول شامل یک دوره خنک شدن موتور است. در طول این بازه زمانی، کنترل‌ها موتور را قبل از خاموش کردن، بدون بار کار می‌کنند.

در بیشتر موارد، معمولاً مطلوب است که بار به محض رسیدن به ولتاژ و فرکانس مناسب به ژنراتور پشتیبان منتقل شود. با این حال، در برخی شرایط، کاربران نهایی می‌خواهند سوئیچ‌های انتقال مختلف را روی مولد پشتیبان ترتیب دهند.

  قیمت پمپ آب کشاورزی دیزلی

هنگامی که این برنامه مورد نیاز است، کنترل ها باید شامل یک تاخیر زمانی اضافی باشد که می تواند در هر سوئیچ انتقال تنظیم شود تا بارها به هر ترتیب دلخواه به ژنراتور جدید یا مستعمل منتقل شوند.

دستگاه سوئیچ کنترل خوردکار

نقطه تماس کنترل موتور

کنترل ها شامل یک نقطه تماس است که به کنترل های موتور سیگنال می دهد که در صورت قطع برق عادی از شبکه شروع به کار کنند. در اکثر طرح های مدرن، این کنتاکت معمولاً یک کنتاکت خشک است که در صورت قطع برق معمولی بسته می شود.

هنگامی که کنتاکت بسته می شود، مدار را از باتری های میل لنگ تا سیستم های کنترل استارت موتور کامل می کند. برعکس، این نقطه تماس برای خاموش کردن ژنراتور جدید یا استفاده شده باز می شود.

برای اطمینان از عدم خرابی مدار، باید به طور منظم در نقطه تماس آزمایش شود. در برخی از سوئیچ‌های انتقال، نقاط تماس پشتیبان در مدارهای تکراری وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که یک نقطه خرابی وجود ندارد.

تست سیستم کنترل

آزمایش دوره ای باید بخشی منظم از نگهداری یک سیستم برق اضطراری باشد. همه سیستم های کنترل باید دارای یک کلید دستی برای شبیه سازی قطع برق منبع طبیعی باشند. کنترل های توضیح داده شده در این مقاله استانداردی برای عملکرد سوئیچ انتقال خودکار در نظر گرفته می شوند.

دستورالعمل های شرح داده شده باید حداقل استانداردی باشد که کاربران نهایی باید قبل از خرید سوئیچ انتقال خودکار در نظر بگیرند. تعدادی سیستم کنترل خاص برای مدیریت انواع برنامه ها وجود دارد. بهتر است با یک پیمانکار برق صحبت کنید تا مشخص کنید کدام سیستم کنترلی با نیازهای خاص شما مطابقت دارد.

  بهترین موتور برق برای باغ
دیزل استار
دیزل استار

دیزل استار ارائه دهنده‌ی انواع موتور و ماشین‌آلات کامینز، دویتس، ولوو، کوماتسو، کاترپیلار

موتور دیزل ژنراتور کامینز n14
موتور دیزل میتسوبیشی 6D22
موتور نیسان RD8
پمپ هیدرولیک K3V140
دیزل ژنراتور 420 کاوا
موتور کوماتسو 250
گیربکس ZF7300
موتور mitsubishi 8DC9

نظارت از راه دور بر ژنراتور – اتصال سیستم مانیتورینگ به ژنراتور

برنامه ریزی برای راه‌اندازی و نصب ژنراتور صنعتی

آزمایش بانک بار ژنراتور + مزایای تست بانک بار

نکاتی برای عملکرد موفق ژنراتور در هوای سرد ( 9 نکته مهم در راه اندازی دیزل ژنراتور)

معرفی مولدهای صنعتی نظارت از راه دور

مقاله ای جامع درباره نصب و راه اندازی ژنراتور آماده به کار صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش انواع موتورهای دیزلی با مهندس مردان

1- کوماتسو
2- کامینز
3- بنز
4- یانمار
5- کاترپیلار
6- ...

👇تماس بگیرید.👇