تامین کننده انواع موتورهای دیزلی | ۰۹۱۲۹۱۷۰۶۱۷
تامین کننده انواع موتورهای دیزلی | ۰۹۱۲۹۱۷۰۶۱۷

شیراز، انتهای کمربندی جنب جایگاه سوخت خسروانی

استفاده از ژنراتور در مواقع بحرانی

تصویر-استفاده-از-ژنراتور-در-مواقع-بحرانی
آنچه در این مقاله می خوانید:

قدرت انتقادی جنبه های مختلفی دارد. مدت زمان قطع برق هم بر مشتریان مسکونی و هم مشتریان تجاری تأثیر می گذارد. اغلب، برق مسکونی به عنوان یک نیاز بحرانی طبقه بندی نمی شود. با این حال، انرژی برق مسکونی زمانی حیاتی می شود که زیرساخت های الکتریکی برای یک منطقه بزرگ آسیب فاجعه باری را متحمل شود.

خوراکی های یخچالی ممکن است فاسد شوند و لوله های آب در هوای سرد یخ زده و ترکیده شوند. افرادی که دارای ژنراتورهای آماده به کار یا منبع گرمایش پشتیبان هستند، می توانند این قطعی را جبران کنند. با این حال، کسانی که ژنراتور برق ندارند ممکن است مجبور باشند تا زمانی که برق دوباره برقرار شود به دنبال مسکن دیگری باشند.

قدرت حیاتی برق برای بیمارستان ها

بیمارستان ها، خانه های سالمندان و هر ساختمانی که دارای سیستمی برای زندگی انسان است، ملزم به داشتن سیستم برق اضطراری هستند. این انجمن ملی حفاظت از آتش (NFPA) کدها و استانداردهای عملیاتی را ایجاد و اجرا می کند. آنها توزیع برق اضطراری برای بیمارستان ها را به سه دسته زیر تقسیم می کنند:

  • Life Safety Branch برق را برای روشنایی ، آلارم سیستم گاز پزشکی و خلاء، ارتباطات اضطراری، مخازن انتخابی، کنترل آسانسور و ارتباطات، درب‌های خروجی خودکار و سیستم‌های اعلام حریق کمکی فراهم می‌کند.
  • Critical Branch برق را برای تجهیزات ثابت در مناطق مراقبت‌های ویژه، سیستم‌های قدرت ایزوله برای محیط‌های خاص، پریزهای مراقبت از بیمار، و سایر ایستگاه‌های مورد نیاز، سیستم‌های تماس پرستار، بانک‌های خون،استخوان،بافت تامین می‌کند.

برق ارائه شده به گروه های تجهیزات فوق به بیمارستان ها این امکان را می دهد که در زمان قطعی برق بدون به خطر انداختن جان انسان ها فعالیت کنند. سیستم های منابع برق اضطراری (UPS) بار را برای سیستم های بحرانی در نظر می گیرند در حالی که ژنراتور بار را به عهده می گیرد.

  موتور دویتس 6 سیلندر

UPS اغلب به عنوان یک سیستم پشتیبان باتری شناخته می شود. پس از اینکه مولد برق بحرانی بار را به عهده گرفت، UPS به حالت شارژ باز می گردد. هنگامی که برق شهری وصل می شود، سوئیچ انتقال خودکار (ATS) بار را به شبکه برق انتقال می دهد.

صنعت و قدرت بحرانی

صنعت ریل و معدن نمونه هایی از استفاده از ژنراتورها برای انرژی بحرانی هستند. هر چرخ محرک دارای یک موتور الکتریکی مستقل است. دیزل ژنراتورها موتورهای چرخ محرک را تامین می کنند. علاوه بر این، آنها تمام کنترل های الکتریکی و الکترونیکی را تغذیه می کنند. اگر یک دیزل ژنراتور لوکوموتیو از کار بیفتد، می تواند قطار را متوقف کند یا به طور کامل متوقف کند.

صنعت معدن از ژنراتورها برای تامین برق تجهیزات در مکان های دور استفاده می کند. معادن گودال شن سنگ‌های بزرگ‌تر را از معدن جدا می‌کنند و آنها را به قطعاتی تبدیل که می‌توانند از طریق سنگ شکن (ها) عبور کنند تا محصول با اندازه مناسب را به دست آورند. سنگ شکن ها و سیستم های نقاله همگی با موتورهای الکتریکی و کنترل کار می کنند. خرد کردن سنگ ها محیطی بسیار غبارآلود ایجاد می کند و ممکن است دور از منبع انرژی مورد نیاز قرار گیرند. دیزل ژنراتورهایی که برای کار در محیط های گرد و غباری اصلاح شده اند، نیروی حیاتی را برای عملیات خرد کردن سنگ فراهم می کنند.

کارخانه های ریخته گری فولاد و آلومینیوم از کوره های سوخت فسیلی سنتی به کوره های قوس الکتریکی روی آورده اند. این کوره ها در ولتاژهای بسیار بالا کار می کنند. اگر برق شهری در طول فرآیند ذوب قطع شود، فلز مذاب می تواند در گلدان ها سخت شود. زیان های مالی می تواند به دلیل خرابی و آسیب تجهیزات زیاد باشد. کوره های قوس الکتریکی باعث صرفه جویی در عملکرد می شوند اما باید منبع تغذیه پشتیبان داشته باشند. ژنراتورهای اضطراری این نیاز را برآورده می کنند. کوره به یک ترانسفورماتور افزایش دهنده برای فرآیند ذوب نیاز دارد.

  لیست بهترین تولید کننده دیزل ژنراتور

مراکز داده و مراکز ارتباطی (دکل های تلفن همراه) از سیستم هایی به سبک بیمارستان ها استفاده می کنند. مراکز داده در معرض خطر از دست دادن داده ها و مشکلات راه اندازی قطعاتی هستند که به درستی خاموش نشده اند. ژنراتورهای اضطراری، UPS، ATS، سوئیچینگ و توزیع، حفاظت مدار، و سخت افزار و نرم افزار کنترل پیشرفته بخشی از سیستم هستند که در هنگام خرابی شبکه برق پشتیبان را تامین می کنند. دکل های تلفن همراه برای پردازش سیگنال ها نیاز به منبع برق ثابت دارند. همان سبک اجزاء برای پشتیبانی از عملیات، فقط در مقیاس کوچکتر استفاده می شود.

ژنراتورهای انرژی بحرانی

مثال های بالا نیازهای مختلف برای توان بحرانی را نشان می دهند. مراکز داده و بیمارستان ها به سیستم های پیشرفته نیاز دارند تا اطمینان حاصل شود که برق اضطراری در هنگام قطع برق در دسترس است. سایر صنایع مانند داروسازی و ذوب اگر به درستی با ژنراتورهای پشتیبان پشتیبانی نشوند، ممکن است متحمل ضررهای مالی زیادی شوند.

سه مدل اساسی نیاز ساختمان ها و سایت های ساخت و ساز را برآورده می کند. هر مدل برای برآوردن نیازهای مختلف برنامه های کاربردی داخلی، خارجی یا قابل حمل توسعه یافته است. هر یک از مدل ها در ظرفیت های مختلف موجود است. در زیر توضیحات مدل ژنراتور آمده است:

  • Generator Skid برای عملیات داخلی طراحی شده است. ژنراتور یک واحد کامل است اما به اتصالات سیستم های کمکی نیاز دارد. رادیاتور باید از طریق لوورها به هوای بیرون دسترسی داشته باشد یا باید از سیستم مبدل حرارتی (HEX) استفاده شود. سیستم سوخت اغلب از یک مخزن روزانه، مخزن اصلی و سیستم های کنترل مرتبط تشکیل شده است.
  • کانتینر ضعیف شده صدا چارچوب ژنراتور حاوی مخازن سوخت است. موتور، دینام و رادیاتور روی قاب نصب شده است. کانتینر روی چارچوبی که ژنراتور و اجزای آن را احاطه کرده است نصب می شود. در برنامه های کاربردی در فضای باز و نصب روی سقف استفاده می شود.
  • ژنراتورهای قابل حمل ژنراتور ضعیف صدا که روی یک تریلر نصب شده است. اتصالات متداول عبارتند از: توپ و اتصال، حلقه و پینتل، و چرخ پنجم. تمام مقررات وزارت حمل و نقل (DOT) را رعایت کنید. می تواند به راحتی از مکانی به مکان دیگر در یک سایت شغلی حرکت کند. به طور گسترده توسط صنعت ساخت و ساز استفاده می شود.
  بهترین برندهای موتور برق دیزلی

ما در دیزل استار انبار بزرگی از موتور ژنراتورهای مستعمل را برای کاهش هزینه سرمایه گذاری اولیه ارائه می دهیم. در حالی که انرژی بحرانی اغلب برای سیستم های ایمنی زندگی در نظر گرفته می شود، ما هر ژنراتور را به عنوان یک ژنراتور انرژی حیاتی در نظر می گیریم. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

دیزل استار
دیزل استار

دیزل استار ارائه دهنده‌ی انواع موتور و ماشین‌آلات کامینز، دویتس، ولوو، کوماتسو، کاترپیلار

موتور دیزل ژنراتور کامینز n14
موتور دیزل میتسوبیشی 6D22
موتور نیسان RD8
پمپ هیدرولیک K3V140
دیزل ژنراتور 420 کاوا
موتور کوماتسو 250
گیربکس ZF7300
موتور mitsubishi 8DC9
تصویر-فعال-بودن-همیشگی-مشاغل-با-دیزل-ژنراتور

فعال بودن همیشگی مشاغل با دیزل ژنراتور

تصویر-نحوه-انتخاب-سوئیچ-انتقال-خودکار-صحیح

نحوه انتخاب سوئیچ انتقال خودکار صحیح

تصویر-مقایسه-ژنراتور-قابل-حمل-و-ژنراتور-ثابت

مقایسه ژنراتور قابل حمل و ژنراتور ثابت

تصویر-برق-اولیه-مداوم-در-مقابل-قدرت-آماده-به-کار

برق اولیه مداوم در مقابل قدرت آماده به کار

تصویر-انتخاب-مدار-شکن-مناسب

انتخاب مدار شکن مناسب

تصویر-عملکرد-موازی-مجموعه-ژنراتورها

عملکرد موازی مجموعه ژنراتورها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش انواع موتورهای دیزلی با مهندس مردان

1- کوماتسو
2- کامینز
3- بنز
4- یانمار
5- کاترپیلار
6- ...

👇تماس بگیرید.👇