تامین کننده انواع موتورهای دیزلی | ۰۹۱۲۹۱۷۰۶۱۷
تامین کننده انواع موتورهای دیزلی | ۰۹۱۲۹۱۷۰۶۱۷

شیراز، انتهای کمربندی جنب جایگاه سوخت خسروانی

برای تامین قطعات دیزل ژنراتور چه نکاتی را باید بدانید؟

تامین قطعات دیزل ژنراتور
آنچه در این مقاله می خوانید:

دیزل ژنراتورها یکی از موتورهای حیاتی هستند که برای برخی مکان‌ها استفاده می‌شوند. هرکجا دسترسی به برق با مشکل روبه‌رو باشد یا هر مکانی که حتی قطع ثانیه‌ای برق بتواند مضرات زیادی داشته باشد از این موتور استفاده می‌شود. به همین دلیل همیشه باید به دنبال تامین قطعات دیزل ژنراتور باشید تا موتور شما بهترین عملکرد خود را ارائه دهد.

با این وجود نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که تهیه این قطعات از برندهای نامعتبر یا از شرکت‌هایی که رزومه درستی ندارند می‌تواند به دیزل ژنراتور شما آسیب جدی وارد کند. پس اگر نیاز به قطعات دارید، حتما با دیزل استار و متخصصان این مجموعه تماس گرفته و راهنمایی بخواهید.

قسمت ویژگی توضیحات
موتور دیزل قدرت ۱۰۰۰ کیلووات
سرعت ۱۵۰۰ دور در دقیقه
مصرف سوخت ۲۰ لیتر در ساعت
نوع سوخت دیزل
ژنراتور قدرت ۱۲۵۰ کیلووات
ولتاژ ۴۰۰ ولت
جریان ۱۸۷۵ آمپر
توان فعال ۱۰۰۰ کیلووات
توان توانیری ۱۲۵۰ کیلووات
منظور از قطعات دیزل ژنراتور چیست؟

تامین قطعات دیزل ژنراتور : یاتاقان ثابت، یاتاقان متحرک، سیستم افتر کولر

منظور از قطعات دیزل ژنراتور چیست؟

آیا می‌دانید دیزل ژنراتورها چه هستند؟ این ماشین‌الات در واقع موتورهایی هستند که به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند. موتورهای دائمی که برای مناطق بدون برق مورد استفاده قرار می‌گیرد و موتورهای اضطراری که برای مکان‌هایی استفاده می‌شود که استفاده از جریان برق وجود دارد؛ اما عواملی مانند هزینه استفاده از آن را غیرمنطقی می‌کند. این دیزل‌ها اغلب بسته به نیاز مشتری تولید میشود و هر کس متناسب با شرایط خود یکی از انواع دیزل ژنراتور را تهیه می‌کند. برخی برای کارگاه و برخی برای کارخانه‌های بزرگ صنعتی استفاده می‌شود و به همین دلیل است که اندازه و قدرت‌های مختلفی دارند.

  گزینه های پیکربندی ژنراتور صنعتی

دیزل ژنراتورها در واقع یکی از اجزای اصلی برای کارخانجات محسوب می‌شوند. این بدان دلیل است که قطع برق در بسیاری از کارخانجات ممکن است روند تولید را دچار اختلال کند و این موتورها هستند که می‌توانند این مشکل را حل کرده و همه امور را به حالت عادی بازگردانند.

چگونه باید قطعات دیزل ژنراتور را تهیه کرد؟

هر دیزل ژنراتور با قطعات خاصی تولید شده که دارای ویژگی‌های خاصی هستند تا عملکرد خوبی داشته باشند. اگر این قطعات دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر یا تعویض آن‌ها داشته باشید، لازم است از قطعات یدکی استفاده کنید که بیشترین هماهنگی را با قطعات اصلی دارند. این امر تضمین می‌کند که دستگاه می‌تواند با کیفیت بسیار بالایی دوباره به کار تولید برق ادامه دهد.

شرکت‌هایی که در زمینه تامین قطعات دیزل ژنراتور فعالیت دارند، قطعات برقی و مکانیکی دیزل را به نحوی تهیه می‌کنند که برای برندهای معتبر مناسب باشند. بهتر است در هنگام خرید حتما به ضمانت‌نامه و خدمات پس از فروش توجه کنید تا بتوانید با اطمینان بیشتری محصول را تهیه کنید.

کدام لوازم نیاز به قطعات یدکی دارند؟

قطعاتی از دیزل ژنراتور که امکان دارد دچار مشکل شده و به لوازم یدکی نیاز داشته باشند، به سه دسته کلی تقسیم می‌شوند. اطلاع از صفر تا صد قطعات دیزل ژنراتور به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهتر این قطعات را انتخاب کنید و در نتیجه عمر دیزل ژنراتور را افزایش دهید. این دسته‌ها به سه بخش زیر تقسیم می‌شوند:

قطعات دیزلی

برخی از بخش‌هایی که نیاز به تامین قطعات دیزل ژنراتور دارند، مربوط به خود دیزل می‌شوند. این قطعات با برندهای مختلفی در بازار موجود هستند که کیفیت‌های مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهند و البته برخی از آن‌ها مانند ولوو و کامینز بهترین گزینه محسوب می‌شوند. این برتری هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ جامع‌بودن قطعات مورد بررسی قرار می‌گیرد. این قطعات عبارتند از:

  • بلوک سیلندر
  • سرسیلندر
  • کارتل
  • بادامک
  • واشر
  • پولک فلزی
  • بوش میل سوپاپ
  • اورینگ
  • چرخ دنده
  • میل لنگ
  • یاتاقان ثابت
  • یاتاقان متحرک
  • سیستم افتر کولر
  • سیستم روغنکاری
  • و…
  طراحی اتاق دیزل ژنراتور | مشخصات + نکات مهم

قطعات جانبی ژنراتور

ژنراتور نیز بخش دیگری از این موتور‌ها محسوب می‌شود که باید برای تامین قطعات دیزل ژنراتور، به شرکت‌های وارد کننده آن بپردازید. این قطعات عبارت هستند از:

  • سیستم اتومات ولتاژ رگولاتور
  • فن و پروانه
  • بلبرینگ
  • ریستور

لوازم یدکی سیستم الکترونیکی

یکی از اصلی‌ترین بخش‌هایی که هم ممکن است نیاز به تعمیر و هم تعویض داشته باشد، قطعاتی است که بخش الکترونیک ارتباط دارد. این قطعات در صورت مشکل باعث می‌شوند تا سیستم‌هایی مانند احتراق به درستی عمل نکند و در نتیجه دستگاه با مشکل روبه‌رو شود. عدم عملکرد درست بخش احتراق، می‌تواند عملکرد کل سیستم را نیز با مشکل روبه‌رو کند. بخش‌های مرتبط با این قسمت عبارت هستند از:

  • سنسور سطح سوخت
  • سنسور دود
  • برد
  • کنترل دور موتور
  • گاورنر

از کجا این قطعات را تهیه کنیم؟

اگر احساس می‌کنید که دیزل ژنراتور شما به درستی عمل نمی‌کند و نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات دارد، قبل از هر کار شرکت‌ تامین قطعات دیزل ژنراتور را که قرار است قطعات را از آن تهیه کنید، مشخص کنید. مطمئن شوید که شرکت مورد نظر شما، از اعتبار کافی برخوردار است و برند اصل را در اختیار شما قرار می‌دهدو
وجود گارانتی و ضمانت‌نامه و خدمات پس از فروش نیز می‌‌تواند نکته مهم دیگری باشد که باید حتما به آن توجه کنید تا در صورت بروز هرگونه مشکلی بتوانید برای پیگیری به شرکت مراجعه کنید.

فراموش نکنید اگر هر کدام از این قطعات به درستی عمل نکند، می‌تواند در نهایت منجر به آسیب به کل سیستم دیزل شما شده و در نتیجه با مشکلاتی دیگر روبه‌رو شوید. حتی ممکن است آسیب به حدی باشد که مجبور شوید کل موتور خود را تغییر دهید. خرید با هزینه کمی بیشتر ولی با برند اصل می‌تواند تضمینی باشد برای شما که دیزل ژنراتور شما به درستی عمل خواهد کرد.

لوازم یدکی سیستم الکترونیکی

لوازم یدکی سیستم الکترونیکی: سنسور سطح سوخت، سنسور دود

سخن پایانی

تهیه قطعات دیزل ژنراتور تنها زمانی می‌تواند شما را به داشتن یک موتور سالم و تامین برق عالی برساند که آن‌ها را از شرکت‌های معتبر و برندهای باکیفیت تهیه کنید؛ اما اگر نتوانید این شرکت‌ها یا برندها را شناسایی کنید، هر آن احتمال خرابی و آسیب جدی به دستگاه شما وجود دارد.

  تعمیر و نگهداری پیشگیرانه دیزل ژنراتور

تامین قطعات دیزل ژنراتور کار ساده‌ای نیست، با این حال ما یک راه حل عالی برای شما داریم. اگر هر زمان نیاز به قطعات این موتور داشتید، کافی است با متخصصان و مشاوران مجموعه دیزل ژنراتور تماس بگیرید و از آن‌ها بخواهید شما را در این زمینه راهنمایی کنند. تنها در چنین شرایطی می‌توانید روی عمر مفید دیزل ژنراتور خود برای سال‌ها حساب باز کنید.

دیزل استار
دیزل استار

دیزل استار ارائه دهنده‌ی انواع موتور و ماشین‌آلات کامینز، دویتس، ولوو، کوماتسو، کاترپیلار

موتور دیزل ژنراتور کامینز n14
موتور دیزل میتسوبیشی 6D22
موتور نیسان RD8
پمپ هیدرولیک K3V140
دیزل ژنراتور 420 کاوا
موتور کوماتسو 250
گیربکس ZF7300
موتور mitsubishi 8DC9

نظارت از راه دور بر ژنراتور – اتصال سیستم مانیتورینگ به ژنراتور

برنامه ریزی برای راه‌اندازی و نصب ژنراتور صنعتی

آزمایش بانک بار ژنراتور + مزایای تست بانک بار

نکاتی برای عملکرد موفق ژنراتور در هوای سرد ( 9 نکته مهم در راه اندازی دیزل ژنراتور)

معرفی مولدهای صنعتی نظارت از راه دور

مقاله ای جامع درباره نصب و راه اندازی ژنراتور آماده به کار صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش انواع موتورهای دیزلی با مهندس مردان

1- کوماتسو
2- کامینز
3- بنز
4- یانمار
5- کاترپیلار
6- ...

👇تماس بگیرید.👇